App, mail of bel

Communicatie naar je leden toe

Om de overgang naar de nieuwe app iets eenvoudiger te maken hebben we de communicatie naar je leden alvast voor je klaar gezet.

Voor je Nederlands sprekende leden

 

Onderwerp: BELANGRIJK: Aankondiging nieuwe app-update SPORTBIT 

 

Beste [VOORNAAM],

SportBit heeft het afgelopen jaar aan een nieuwe app gewerkt.
Met de nieuwe app wordt er gebruik gemaakt van vernieuwende technieken, zodat de doorontwikkeling gewaarborgd blijft en de app beter functioneert bij nieuwe telefoon toestellen die op de markt komen.

De update is aangemeld bij Apple en Google en zal op maandag 3 oktober in de loop van de dag beschikbaar zijn in de stores.

Omdat dit geen reguliere app update betreft dien je op bovenstaande datum onderstaande stappen te volgen en nadat de app is geüpdatet éénmalig opnieuw in te loggen.

De uit te voeren stappen zijn:

  1. Kijk in de App store / Google play store of er een update van de SportBit app beschikbaar is (v.3.3.0).
    Het kan zijn dat je hebt ingesteld dat apps automatisch worden geüpdatet. Is dit niet het geval, update de app dan handmatig.
  2. Als Android gebruiker dien je het geheugen te wissen zodat er geen oude informatie wordt opgehaald bij het opstarten van de nieuwe app. Dit doe je door op jouw telefoon te navigeren naar Instellingen > Apps, en daar op SportBit app te klikken.
    Vervolgens dien je te kiezen voor de optie Gegevens wissen (bij Samsung telefoons staat deze optie onder Opslag)
  3. Open de app en klik op Inloggen
    Als je je wachtwoord niet meer weet, klik dan in het inlogscherm op Wachtwoord kwijt? om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
    Tip: voer deze stap nu al uit zodat je nu al op de hoogte bent van jouw wachtwoord.
  4. Inloggen in de nieuwe app.

Alvast veel plezier met het gebruik van de nieuwe app.
Mocht je ergens tegenaan lopen dan horen we het graag.

For your English speaking customers

 

Dear [VOORNAAM],

SportBit has been working on a new app for for the past year.
With the new app, innovative techniques are used, so that further development is guaranteed and the app will function better with new devices that are (and will be) available.

The update has been registered with Apple and Google and will be available in the stores on Monday the 3rd of October during the course of the day.
Because this is not a regular app update, you need to follow the following steps and log in again (just once) after updating.

  1. Check the App store / Google Play store for the update of SportBit (v3.3.0).
    You may have set apps to update automatically. If not, please update the app manually.
  2. As an Android user you need to clear the memory so that no old information is retrieved when starting the new app. You do this by navigating on your phone to Settings > Apps, and clicking on SportBit app.
    Then you have to choose the option Clear data (for Samsung phones this option is found under Storage)
  3. Open the app and click Login
    If you can’t remember your password, click on Lost your password? in the login screen to request a new password.
    Tip: Carry out this step now so that you are already aware of your password beforehand.
  4. Login to the new app.

Have fun using the new app.
If you run into any issues, we’d love to hear about it.

Vragen of opmerkingen

Mochten jullie naar aanleiding van het omzetten van de app toch nog vragen hebben, laat het ons aub weten dan helpen we je zo snel mogelijk weer op weg.

Met sportieve groet,

Team SportBit manager